امام جمعه شهرستان جغتاي:وقفيات خود را به سمت امور فرهنگي و آموزشي ببريد

ديشب همزمان با شب هفدهم ماه مبارك رمضان(دوشنبه93/04/23)،امام جمعه محترم شهرستان جغتاي حجة الاسلام موحدي پور در مسجد جامع روستاي زرقان حضوريافته و سخنراني نمودند.

نماينده ولي فقيه در شهرستان جغتاي، قرارگرفتن در ماه صيام را از بركات الهي دانسته و از اهالي خواستند، فيض كاملي از اين ماه پربركت ببرند، امام جمعه محترم شهرستان جغتاي در بخشي از سخنان خود بيان فرمودند: ماه رمضان ؛ماهي است كه مي توان گناهان گذشته خود را به آساني با عبادت خالصانه به درگاه الهي پاك نمود.

از جمله همراهان امام جمعه در اين بازديد؛رئيس اداره اوقاف شهرستان جغتاي بود، همين حضور دليلي بود تا حجةالاسلام موحدي پور بخش اعظمي از سخنان خود را به وقفيات مردم اختصاص دهند،وي يكي از راه هاي مديريت برمال را حتي بعد از مرگ وقف بيان، و فرمودند : باقيات و الصالحات نهري از ثواب است كه بعد مرگ براي انسان همچنان جاري است. ايشان با بيان اين نكته كه مردم نگران مصرف وقفيات خود نباشند ،برنظارت نماينده ولي فقيه بر وقفيات مردم اشاره و به اهالي اطمينان داد كه وقفيات آنها به طور صحيح و در همان راهي كه وقف شده است مصرف مي گردد، ايشان همچنين از اهالي خواستند اگر وقفي دارند فقط در راه اطعام نباشد و در امور فرهنگي و آموزشي نيز مي توانند اموال خود را وقف نمايند.

امام جمعه محترم شهرستان جغتاي در بخشي ديگر از سخنان خود به معضلات اجتماعي مردم و همچنين به استفاده نادرست از صوت و بلندگوي مسجد اشاره و دراين باره تذكراتي دادند.

حجة الاسلام موحدي پور همچنين براي رفع خستگي اهالي در لابلاي سخنان خود لطيفه هم مي گفتند كه باعث خنده حاضران در مسجد مي شد.

در پايان جلسه امام جمعه شهرستان دعا فرمودن و حاظران آمين .



Zarghan20

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی زرقانی - زرقان 20 ׀ تاریخ: سه شنبه 24 تير 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , zarghan20.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com